معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به کمبود آنژیوگرافی در استان، باید هرچه سریعتر این بخش راه‌اندازی شود.

آنژیوگرافی نیاز مبرم بیمارستان خلیج فارس بندرعباس

به گزارش قدس آنلاین، در راستای هفته تامین اجتماعی، دکتر زارعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و هیئت همراه و با حضور غلامعباس مومنی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان، دکتر زمانی معاون درمان تامین اجتماعی هرمزگان و دیگر مسئولین از بیمارستان خلیج فارس بازدید کردند. در همین راستا، جلسه‌ای با محوریت مشکلات پزشکان، مشکلات بیمه‌ای تشکیل شد.

دکتر بستان رییس بیمارستان خلیج فارس افزود: در حال حاضر مشکلاتی متعددی در حوزه درمان وجود دارد، در حال حاضر ما با کمبود پزشک و پرستار مواجه هستیم که این موضوع بر همگان واضح است.

دکتر زارعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز ادامه داد: به شما قول می‌دهم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن، این مشکلات را حل کنیم.

زارعی با توجه به بازدید از بیمارستان خلیج فارس گفت: بیمارستان خلیج فارس یکی از بهترین بیمارستان‌های در حال حاضر است، به ویژه بخش‌هایی که به تازگی اضافه شده‌اند، تخت‌های ویژه و امکاناتی که در بخش‌های جدید در حال ارائه است.

زارعی همچنان با اشاره به بخش آنژیوگرافی گفت: با توجه به کمبود آنژیوگرافی در استان، باید هرچه سریعتر این بخش راه‌اندازی شود، با توجه به اینکه بیمارستان خلیج فارس دومین بیمارستان بزرگ استان محسوب می‌شود و اولین بیمارستان ویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی است و از سه استان همجوار به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، این بخش باید هرچه سریعتر راه‌اندازی و در خدمت مردم قرار بگیرد.

وی ادامه داد: به شما قول می‌دهم تا پیگیری‌های لازم را از طرف دانشگاه انجام دهم، تا هرچه سریعتر این بخش راه‌اندازی شود. همچنین از مدیریت درمان تامین اجتماعی، نهایت قدردانی را داریم و این اطمینان را می‌دهم که در کنار همکاران خود هستیم تا مشکلات را برطرف سازیم.

در ادامه دکتر مومنی مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان با اشاره به این موضوع که ما با دانشگاه در یک راستا و هدف قرار داریم گفت: تلاش می‌کنیم تا از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم، تا بهترین خدمات درمانی را به مراجعین عزیز و به ویژه بیمه شدن و بازنشستگان تامین اجتماعی ارائه دهیم.

مومنی ضمن تاکید بر بخش آنژیوگرافی ادامه داد: با توجه به مراجعه متعدد بیماران به این بخش، و اشاره معاونت درمان به اهمیت این بخش، بارها پیگیر این موضوع بودیم و از استاندار محترم نیز درخواست داشتیم تا در این زمینه اقداماتی شکل بگیرد. همچنین طی بازدیدی که از بیمارستان توسط رئیس کمیسیون بهداشت و درمان انجام شد، از ریاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درخواست شد تا اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

مومنی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بیماران که نباید جز درد بیماری، مشکل دیگری داشته باشند، اظهار داشت: ما در همین راستا، مددکاری را فعال کردیم و بخش تکریم بیماران به ویژه بازنشستگان را راه‌اندازی کردیم و اتاق‌هایی نیز در اختیار این عزیزان قرار دادیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.