دبیر دوازدهمین جشنواره «نوجوان سالم» گفت: بیش از سه هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت ۲۴۵ اثر به عنوان آثار برتر جشنواره نوجوان سالم معرفی شدند.

معرفی برترین های جشنواره نوجوان سالم در شیراز

به گزارش قدس انلاین،  حسین حسن پور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بیش از سه هزار و ۲۴۵ اثر به دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم ارسال شده بود که در آئین اختتامیه این جشنواره ۲۴۵ اثر به عنوان آثار برتر این جشنواره معرفی شدند.

معاون مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره امور تربیتی آموزش و پرورش فارس در این آئین گفت: این جشنواره در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ و در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار شد.

وی اضافه کرد: بیش از یک هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز و ۳۰۰ آموزگار در این جشنواره شرکت کرده بودند و ۲۶۸ اثر نیز از طریق مدارس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

حسن پور تاکید کرد: این جشنواره در رشته‌های؛ مقاله نویسی، ایده نویسی، روایتگری، عکاسی، روزنامه دیواری، نرم افزار چند رسانه‌ای، موشن گرافی، بازی‌های رایانه‌ای، خلق کاراکتر، فیلم کوتاه پویانمایی، فیلم داستانی، تئاتر و نمایش صحنه‌ای، نقاشی در گرایش‌های پاستل، مداد رنگی، گواش، آبرنگ، رنگ روغن، گرافیک، تصویر سازی و پوستر سازی و....، برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.