فرمانده هنگ مرزی زابل گفت: هزار و ۷۲۶ تبعه غیرمجاز افغانستانی از طریق گذر مرزی میلک در شمال استان سیستان و بلوچستان به کشور افغانستان انتقال داده شدند.

طرد ۱۷۲۶ تبعه غیرمجاز افغانستانی از مرز میلک

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پرویز قاسم زاده با تقدیر از تلاش همه نیروهای انتظامی و امنیتی در دستگیر اتباع غیرمجاز در سطح کشور اظهار داشت: ۱۷۲۶ نفر تبعه افغانستانی که در اقصی نقاط کشور به دلایلی چون ورود غیرقانونی، اقامت غیرقانونی و یا پایان اعتبار گذرنامه دستگیر شده بودند، از طریق دروازه گذر مرزی «میلک» در شمال استان سیستان و بلوچستان به کشور افغانستان انتقال داده شدند.

فرمانده هنگ مرزی زابل گفت: اتباع خارجی برای ورود، اقامت و خروج از کشورمان باید از طریق مبادی قانونی اقدام کنند در غیر این صورت با آنان برخورد و پس از تحویل به مراجع ذیصلاح، از کشور طرد خواهند شد. 

وی خاطرنشان کرد: مرزبانی برابر قانون مقابله با تردد و اقامت غیرقانونی اتباع بیگانه غیرمجاز در سیستان و بلوچستان را به صورت جدی در دستور کار دارد تا اثرات سوء و معضلات اجتماعی این پدیده به ویژه بزهکاری‌های مربوطه را مدیریت کند.

کشف مواد افیونی شیشه و کراک در جکیگور

سرهنگ علی‌اکبر نواب‌زاده نیز اظهار داشت: در راستای برخور د قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر، مرزداران هنگ مرزی جکیگور با اشراف اطلاعاتی از فعالیت باند فروش مواد مخدر در منطقه مرزی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، منطقه را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده هنگ مرزی جکیگور افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل اختفای قاچاقچیان مواد مخدر مشخص شد و مرزداران و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند ضمن دستگیری یک نفر متهم، یک دستگاه موتورسیکلت، یک قبضه سلاح و مقادیری مهمات، ۱۸ کیلو ۵۵ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و ۲۹ کیلو مواد مخدر از نوع کراک کشف و ضبط کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.