مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی گفت : ۴۰ درصد باقی مانده مطالبات گندمکاران در یک هفته آینده پرداخت می‌شود.

مطالبات گندمکاران در یک هفته آینده پرداخت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی با بیان اینکه گندم خریداری شده از کشاورزان با قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان بوده است، گفت: تاکنون نزدیک به ۶۰ درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت شده و پیگیری‌های لازم انجام شده تا از طریق سازمان برنامه و بودجه و تسهیلات بانک‌ها در یک هفته آینده باقی مانده طلب کشاورزان هم پرداخت شود.

سعید راد افزود: تاکنون حدود ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تن گندم از استان‌های مختلف به صورت تضمینی خریداری شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی روند خرید تضمینی گندم در سال جاری را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن، معادل ۲۷ درصد افزایش یافته است.

وی درباره پیش‌بینی میزان نهایی خرید تضمینی گندم بیان کرد: نمی‌توان به صورت دقیق میزان خرید تضمینی گندم را پیش بینی کرد، اما از سال گذشته بیشتر است.

سعید راد در ادامه تصریح کرد: اکنون برداشت در استان‌های سردسیری و شمال غرب کشور مانند اردبیل، همدان، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان باقی مانده است و تا اوایل شهریور خرید گندم ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گندمکار ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 0
    بقیه پول را واریز کنید
  • ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 0
    از امام حسین علیه السلام شرم کنید در ایام سوگواری هم حقیقت را نمی‌گویید هر بار گفتید این هفته وآن هفته تا کی
  • بدری شفیعی ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    1 0
    پول گندم ندادن پول گندم ندادن
  • سلمان ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    0 0
    آقا این چ کاری بخدا ماهم گناه داریم اگر پول نیاز نداشیم کشاورزی نمیکردم من ماشین فروختم پول قرض گرفتم گندم کاشتم الان پول ک بو اونا بدن ندارم
  • امین ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    0 0
    فقط میگم خدا لعنتتون کنه، اول که کود و سم و تراکتور و کمباین و پول برق و پول آبدهی و اجاره زمین و... شدن چند برابر، بعد گندم رو سی درصد اضاف میکنین! گندم تا کیلویی ١٧ تومن میشه مساوی با هزینه کاشت، داشت و برداشت! دوما با این پول دادن کاری بسر ما کشاورزا دادین که کشت ذرت که باید یکماه قبل میزدیم رو الان داریم میزنیم. یعنی که بازدهیش در هکتاری میشه ۵ تن ذرت دونه ای، اگر سرد نزنه! اگر به موقع کشت میزدیم هکتاری ده تن به بالا ذرت میزدیم. امیدوارم خدا رسواتون کنه با این بلایی که سر ما میارین!
  • ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    پول واریزکنیدازروسیه اینقدرگندم وارد‌کننده بعدکشاورزبدبخت ضررکنه