بیرق عزای امام حسین (ع) در جای جای خراسان جنوبی غروب امشب به اهتزاز درآمد.

اهتزار پرچم عزای امام حسین(ع) در خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین عشق حسین همه را با هر عقیده ای و طرز تفکری به سوی محافل حسین می کشاند تا برای آنچه حسین قیام کرد آن ها نیز ادامه دهنده راهش باشند.

عاشقان حسین می آیند برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و احیای نماز اول وقت و احیای دین احمدی.

همه می آیند تا همه بدانند اگر پای یاری دین خدا و اسلام درمیان باشد نمی گذارند حسین تنها بماند.

همه می آیند تا رقیه درد یتمی و بی پدری را از یاد برد.

همه می آیند تا زینب بداند اگر پای احقاق حق درمیان باشد همه مانند او در مقابل یزیدیان می ایستند.

پای حسین که درمیان است همه هیئتی می آیند همه می خواهند یاری گر باشند علم به دوش بکشند، گهواره علی اصغر را تکان دهند که  بی تابی نکند مشک عباس را به دوش گیرند تا آبروی عباس محفوظ بماند.

تا زینب بی پناهی را در فراق برادر و....احساس نکند  پناه زینب باشند هیئتی ها هیئی می آیند تا اجتماع حسینیان برای همیشه تاریخ حسینی بماند.

شور و شین حسینی را از کوچه های دل می شنوی ماه عزا آمد تا فصلی پرشکوه تر مثل همیشه رقم بخورد و پرچم عزا در جای جای خراسان جنوبی به اهتزار درآمد.

آن طور که خبرنگاران خبرگزاری فارس از اقصی نقاط خراسان جنوبی گزارش دادند امروز پرچم عزای حسین (ع) در میادین اصلی همه شهرهای استان به اهتزار درآمد و همه به استقبال ماه عزا در خراسان جنوبی رفتند.

در بیرجند هم آغاز ماه عزا با مراسم علم بندان در هیئت محبان الزهراء(س) آغاز شد و هیئت خانگی و رسمی در شپور عزای ماه محرم و صفر دمیدند و بر محرم سلام کردند.

امروز عصر سلام مراسم اذن عزا همراه با علم بندان و نصب پرچم درب منازل مردم در اغلب محلات شهر از جمله مهرشهر بیرجند نیز به اجرا در آمد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.