سخنگوی دولت گفت: ایران به لحاظ دسترسی و تامین آب آشامیدنی در روستاها، بر طبق اعلام نهادهای بین المللی در میان ۱۰ کشور برتر جهان قرار دارد.

سخنگوی دولت: ایران در میان ۱۰ کشور برتر در دسترسی روستاها به آب آشامیدنی است

به گزارش قدس خراسان، علی بهادری جهرمی روز جمعه در جمع کادر اجرای طرح ولایت در مشهد اظهار کرد: موضوع آب و دسترسی تمام مردم به آب آشامیدنی و اجرای طرح‌های آبرسانی از دغدغه های دولت سیزدهم است و از همان ابتدا اهتمام ویژه ای به آن شده است.

سخنگوی دولت گفت: ایران به لحاظ دسترسی و تامین آب آشامیدنی در روستاها، بر طبق اعلام نهادهای بین المللی در میان ۱۰ کشور برتر جهان قرار دارد.

وی ادامه داد: دولت‌ سیزدهم در آغاز عمر خود با خزانه و انبارهای خالی رو به رو بود و باید ناترازی ۵۳۰ هزار میلیاردی تومانی را سر و سامان می داد که رفع این مشکلات نیاز به زمان داشت.

بهادری جهرمی اضافه کرد: اغتشاشات اخیر با تمام ناراحتی ها و مشکلاتی که ایجاد کرد اما با شفاف سازی، این مزیت را داشت که همه فهمیدند گروهک های مقابل جریان جمهوری اسلامی چه نوع افرادی هستند و حاضرند تا چه میزان علیه ملت ایران دست به اقدامات تروریستی، تجزیه طلبانه و خشونت آمیز بزنند.

وی با اشاره به برخی مشکلات در حوزه آموزش و پرورش گفت: این حوزه بسیار وسیع است و اقدامات خوبی در آن انجام گرفته است اما برای عملکرد شایسته تر نیاز است شورای انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه به ساختار آن داشته باشد.

سخنگوی دولت ادامه داد: ضعف در کادرسازی نیروی متعهد و توانمند یکی از نیازهای قطعی و اساسی است و باید در این موضوع نیز گام‌ های جدی تری برداشته شود.

وی با اشاره به رویکرد دولت در خصوص موضوعات مختلف گفت: دولت سیزدهم با برنامه و راهبرد به سراغ چالش‌ ها می رود و می داند دشمن به دنبال آن است که با تحت فشار قرار دادن مردم، آنها را ناراضی کند.

در این نشست صمیمی تعدادی از حاضران با بیان دیدگاه و نظارت خویش، با سخنگوی دولت گفت و گو کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.