مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: طرح انتقال آب از دریای عمان به رغم اما و اگرهای فراوان با قوت در دست اجراست و ١٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

طرح انتقال آب از دریای عمان با ١٠ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست

به گزارش قدس خراسان، علیرضا طاهری روز دوشنبه در نشست تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی اظهار کرد: با اجرای این طرح امید به بخشهای صنعت و همچنین تامین آب شرب تزریق می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی بیان کرد: امسال در شرایط سختی از لحاظ خشکسالی قرار داریم به طوری که در مشهد طی سال جاری با ۶٨ درصد کاهش بارندگی و در استان با ۴٨ درصد کاهش بارندگی مواجه هستیم.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب این استان وظیفه آبرسانی به ١٠۵ شهر و ٢ هزار و ۵٠٠ روستا را عهده دار است.

اجرای ۴۵٠ پروژه عمرانی در حوزه آبفا در خراسان رضوی

مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی نیز در آیین تکریم خود اظهار کرد: افزایش چند برابری اعتبارات عمرانی را شاهدیم و اعتبارات عمرانی مصوب در سال جاری به حدود هزار و ۴٠٠ میلیارد تومان رسیده است.

سید ابراهیم علوی افزود: در بخش اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و ساخت تصفیه خانه نیز در سالهای اخیر از ظرفیت بخش خصوص به ارزش حدود چهار هزار میلیارد تومان استفاده شد.

وی ادامه داد: هم اکنون حدود ۴۵٠ طرح عمرانی در بخش آب و فاضلاب استان در دست اجراست.

در این مراسم از زحمات سید ابراهیم علوی که از سال ٩٧ تا کنون به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، خدمت‌رسانی کرد قدردانی شد و حسین امامی به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی معارفه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.