بر اثر تیراندازی جمعی در ایندیانای آمریکا دستکم یک نفر کشته و ۱۹ تن دیگر زخمی شدند.

یک کشته و ۱۹ زخمی بر اثر تیراندازی در ایندیانا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، روز گذشته بر اثر تیراندازی جمعی در یک مهمانی بزرگ در شهر مونسی در ایندیانای آمریکا دستکم یک نفر کشته و ۱۹ تن دیگر زخمی شدند.

پلیس شهر ضمن تایید این خبر اعلام کرد یک مرد ۳۰ ساله در این تیراندازی کشته و ۱۹ تن دیگر زخمی شدند که همگی آنها به بیمارستان منتقل شده و شرایط جسمانی برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

مقامات شهر تصریح کردند به علت ماهیت حادثه و شمار زیاد قربانیان حادثه، نهادهای متعددی برای کمک رسانی فراخوانده شدند. همچنین ماموران پلیس از شهر ایتون که در مجاورت شهر مونسی قرار دارد، به این شهر اعزام شدند.

این در حالی است که تحقیقات پلیس در این باره آغاز شده و تاکنون فرد یا افرادی به ظن انجام این تیراندازی دستگیر نشده است.

تیراندازی جمعی در آمریکا به آن دسته از تیراندازی هایی اطلاق می شود که بیش از ۴ نفر در یک حادثه تیراندازی کشته یا زخمی شوند.

بالا گرفتن خشونت‌های مسلحانه در آمریکا تا حدی است که هر هفته شاهد تیراندازی‌های خونین در نقطه‌ای از ایالات متحده هستیم. این تیراندازی‌ها در مکان‌های عمومی مانند مدارس، مراکز خرید و کلیساها به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

گفته می‌شود آمار بالای تیراندازی‌ها در آمریکا موجب اضطراب و ناامنی مردم شده و بحث‌های سیاسی زیادی را به راه انداخته است. منتقدان، افراطی‌های جمهوری‌خواه حامی سلاح را به همکاری خیانت‌آمیز با لابی‌های اسلحه متهم می‌کنند.

از ابتدای سال ۲۰۲۳ میلادی تاکنون حدود ۱۴ هزار نفر در خشونت‌های مسلحانه در آمریکا کشته شده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.