وزیر دفاع یمن در رژه نیروهای نظامی این کشور اعلام کرد، بخش نظامی یمن قابلیت‌هایی دارد که می‌تواند قواعد جدیدی در درگیری با دشمن اعمال کند.

وزیر دفاع یمن: می‌توانیم قواعد جدید درگیری با دشمن را تعیین کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا رژه نظامی باشکوه و رزمایشی با گلوله جنگی با انواع سلاح‌های سبک، متوسط ​​و سنگین و با پشتیبانی و حضور چتربازان عضو نیروهای گارد جمهوری و نیروهای ویژه منطقه مرکزی نظامی  یمن در منطقه مذکور در استان مأرب برگزار شد.

در جریان این رژه و اجرای رزمایش که نیروهای نظامی یمن توانستند مواضع دشمن فرضی را تخریب و به وسیله چتربازان آن را محاصره کنند، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع این کشور گفت، فارغ التحصیلی این نیروهای کیفی، کمکی قوی برای تقویت توان نظامی یمن، همگام با مقتضیات مرحله کنونی با تمام واقعیت‌ها، چشم اندازهای آتی و الزامات اصلی آن است که مهم‌ترین آن آمادگی مستمر برای رویارویی با همه چالش‌هاست.

وی گفت، نیروهای مسلح یمن در سطح کل منطقه از نظر آموزشی، صلاحیت، تسلیحات و آمادگی با حمایت، عنایت و پیگیری مستمر عبدالملک الحوثی، رهبر انقلاب در آمادگی بسیار بالایی قرار دارند و مردم یمن و نیروهای مسلح آن توانستند کارهای بزرگ و پیروزی‌های باشکوهی را به دست آورند که مایه افتخار و سربلندی است.

وزیر دفاع یمن افزود: ما در نیروهای مسلح یمن برای به دست آوردن منافع و پیاده سازی استراتژی‌های مختلف ثابت قدم هستیم که مهم‌ترین آنها دستیابی به ابزارها و روش‌هایی است که به جهش‌های کیفی و گام‌های پیشرفته کمک می‌کند و نیز داشتن آمادگی رزمی بالا برای مقابله با تهدیدهای فعلی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.