فرمانده کل انتظامی کشور از تمدید ۲ ساله گذرنامه‌های عادی برای زیارت اربعین خبر داد و گفت: سرعت خدمت رسانی برای خروج و ورود زائران چند برابر شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور: گذرنامه‌های عادی برای زیارت اربعین حسینی ۲ سال تمدید می‌شوند

به گزارش قدس انلاین به نقل از مهر سردار احمدرضا رادان عصر امروز یکشنبه ضمن بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران بیان کرد: پیشرفتی که در مجموعه کارها برای آماده سازی مسیری توأم با آرامش، آسایش و ایمن بودن برای زوار حسینی و مردم انجام شده به همت همه همکارانم در استانداری، شهرداری، ادارات خدماتی و همچنین مرزبانی و فرمانده انتظامی استان صورت گرفته است.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: در مرز چذابه هم تعداد گیت های تردد زوار چند برابر شده یعنی سرعت خدمت رسانی برای خروج و ورود چند برابر شده که امیدواریم بتواند رضایت زوار و مردم را فراهم کند.

وی ادامه داد: خبر خوبی در رابطه با گذرنامه عادی داریم و آن اینکه دو سال تمدید شده است یعنی گذرنامه‌هایی که در سال ۱۴۰۰ تاریخش به اتمام رسیده‌اند، تمدید می‌شوند.

وی افزود: در مجموع می‌توان گفت در هر دو مرز شلمچه و چذابه همه مجموعه‌ها تلاش می‌کنند تا بتوانند خادمان خوبی برای زوار باشند.

سردار رادان گفت: به مردم توصیه می‌شود که از شتاب‌زدگی در رسیدن به نقطه صفر مرزی خودداری و در ایستگاه‌های مختلف زائران استراحت کنند تا بتوانند با آرامش خاطر برای سفر اربعین آماده شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.