معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: تلاش ما این است که با بررسی زمینه ها، شناسایی موانع و ارایه راهکارهای عملی به اهداف تجاری و اقتصادی تعیین شده بین ایران و ترکیه دست یابیم.  

اهداف تجاری ایران و ترکیه را با شناسایی موانع محقق می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که در راس یک هیات اقتصادی متشکل از شرکت ملی گاز، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشاورزی و بانک مرکزی به ترکیه سفر کرده است، روز دوشنبه با معاون وزیر خزانه داری و مالیه جمهوری ترکیه در خصوص گسترش مناسبات مالی و اقتصادی بین دو کشور دیدار و گفت و گو کرد.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در این دیدار با تاکید بر اشتراکات فرهنگی و تاریخی بین دو کشور، تسهیل و توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی بین دو کشور را اراده جدی و توصیه رهبران دو کشور توصیف کرد و افزود: تلاش ما این است که با بررسی زمینه ها، شناسایی موانع و ارایه راهکارهای عملی به اهداف تجاری و اقتصادی تعیین شده بین دو کشور دست یابیم.

معاون وزارت خزانه داری و مالیه ترکیه نیز ضمن قدردانی از حضور هیات اقتصادی کشورمان در آنکارا تاکید کرد: در راستای توافقات انجام گرفته در جریان نشست شورای عالی روابط دو کشور در تهران در تابستان سال ۱۴۰۱ و توصیه های روسای جمهور دو کشور گسترش عملی مناسبات را در دستور کار داریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.