معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: بیست و نهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه به زودی برگزار خواهد شد.

بیست و نهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه به زودی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که در رأس یک هیأت اقتصادی متشکل از وزارتخانه‌های اقتصادی به ترکیه سفر کرده است، در ادامه دیدار با مقامات ترکیه با وزیر ورزش و جوانان این کشور و وزیر مسئول کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه دیدار و گفتگو کرد.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزرات امور خارجه کشورمان در این دیدار ضمن مرور مسائل اقتصادی در دستورکار دو کشور از جمله انرژی، بازارچه‌های مرزی، همکاری استان‌های مرزی، ترانزیت، کمیسیون مشترک اقتصادی، نقش این نشست در هماهنگی روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف را حائز اهمیت دانسته و اعلام داشت: بیست و نهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور به زودی برگزار خواهد شد.

عثمان آشکین باک، وزیر ورزش و جوانان جمهوری ترکیه نیز با اشاره به اشتراکات دو کشور همسایه، به زمینه‌های متنوع در رابطه با توسعه مناسبات اقتصادی ایران و ترکیه اشاره و ابراز امیدواری کرد با تلاش مسؤلین دو کشور اراده جدی رهبران ایران و ترکیه برای گسترش مناسبات اقتصادی دو طرف محقق شود

آشکین باک در این دیدار آمادگی طرف ترکیه‌ای برای برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور را اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.