۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 905631

کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان جدید رئال مادرید، امیدوار است که در ترکیب این تیم بدرخشد و در سانتیاگو برنابئو ماندنی شود.

نقشه کپا برای کورتوا: شماره یک مال من است!

مصدومیت شدید تیبو کورتوا از ناحیه رباط صلیبی در فاصله دو روز تا شروع رقابت‌های لالیگا باعث شد که شوک شدیدی به مدیران و کادر فنی رئال مادرید وارد شود. 

این ستاره بلژیکی که در چند فصل اخیر به معنای واقعی کلمه ناجی دروازه این تیم بود، حالا باید بین شش تا 9 ماه را دور از میادین سپری کند و این به هیچ وجه خبر خوبی برای این تیم نیست. 

آنها فورا برای جذب جانشینی برای این بازیکن دست به کار شدند و حالا قرار است کپا در طول این فصل در دروازه رئال بایستد تا پس از مدت‌ها بار دیگر یک دروازه‌بان اسپانیایی وظیفه حراست از دروازه این تیم را برعهده داشته باشد. 

اما نکته جالب توجه اظهاراتی است که این بازیکن از زمان انتقال قرضی‌اش از چلسی به رئال در مصاحبه‌هایش مطرح کرده که نشان می‌دهد دیگر تمایل زیادی به بازگشت به لندن ندارد و امیدوار است که بتواند بیشتر از یک فصل در رئال بماند.

1910041

مراسم معارفه او روز گذشته در حضور خبرنگاران برگزار شد و این بازیکن در این مراسم گفت:« امیدوارم که عملکردم به حدی خوب باشد که رئال مادرید تصمیم بگیرد پس از پایان این دوران انتقال قرضی هم من را حفظ کند. این باشگاه افسانه‌ای است.»

این اظهارات نشان می‌دهد که کپا آمده تا در این تیم ماندگار شود و نهایت تلاشش را به کار خواهد گرفت که نمایش درخشانی در ترکیب رئال ارائه دهد تا بتواند مدیران و کادر فنی این تیم را برای امضای قراردادی دائمی متقاعد کند. 

بسیاری معتقد هستند که این مصدومیت شدید برای کورتوا شاید به این معنا باشد که این بازیکن دیگر نمی‌تواند به دوران اوج برگردد و از دست دادن یک فصل برای او اتفاقی است که جبرانش در این سن دشوار خواهد بود. 

1910004

با این حال، کپا هم پیش از این حداقل در چلسی نشان داده که گزینه چندان مورد اعتمادی نیست. هرچند شاید این شرایط در مادرید برای او متفاوت باشد و این بازیکن بتواند با درخشش در ترکیب این تیم به آرزویش برسد و حتی جایگاهش در دروازه تیم ملی اسپانیا را هم پس بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.