رتبه دوم کنکور هنر با بیان اینکه استمرار در درس خواندن نقش اصلی در موفقیت دارد، در زمان درس خواندن برای کنکور، به تفریح و استراحتم توجه داشتم.

رتبه ۲ کنکور هنر: بدون تفریح ‌اعصاب ‌کنکور ‌نداشتم/ قصد تحصیل در ‌ادبیات نمایشی را دارم

به گزارش قدس انلاین به نقل از تسنیم فرزاد دهقان  در ارتباط با میزان مطالعه روزانه‌ای که برای موفقیت در کنکور داشته اظهار داشت: من به استراحت و خواب مناسب اهمیت زیادی می‌دادم و در کنار درس به آن توجه داشتم.

وی خاطرنشان کرد: در سال منتهی به کنکور روزانه سه تا چهار ساعت مطالعه داشتم و بعضا تا ساعت دو و سه ظهر مشغول به مطالعه می‌شدم و پس از آن درس خواندن را کنار می‌گذاشتم و به تفریح و کار عملی مشغول بودم.

رتبه دوم کنکور هنر با بیان اینکه اگر به تفریح مشغول نمی‌شدم اعصاب برای ادامه کنکور را نداشتم ادامه داد: در این مدت هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم و حتی مشاور هم نداشتم اما یک دوره کلاس عمومی را ثبت نام کردم.

دهقان نقش خانواده را در موفقیتش بسیار موثر دانست و گفت: مشوق اصلی من خانواده‌ام بودند و مخصوصا فضایی که باید خانواده ایجاد می‌کردند تا بتوانند با آرامش درسم را بخوانم بسیار اثر گذار بود.

وی در ارتباط با انتخاب رشته با بیان اینکه قصد تحصیل در دانشگاه تهران و رشته ادبیات نمایشی دارد افزود: به تمامی افرادی که قصد شرکت در کنکور سال‌های آینده را دارند توصیه می‌کنم که حتما استمرار در درس خواندن داشته باشند.

رتبه دوم کنکور هنر افزود: من در هیچ حالتی درس خواندن را رها نکردم و یک استمرار خاصی برای موفقیت در این زمینه داشتم که منجر به این موفقیت شد.

انتهای پیام/781

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.