وزیر صمت در آئین آغازعملیات اجرایی پتروشیمی ابن سینا گفت: ایجاد زنجیره ارزش محور توسعه و از نیازهای اساسی کشوراست.

وزیر صمت: ایجاد زنجیره ارزش محور توسعه و از نیازهای اساسی کشور است

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین،دکتر عباس علی آبادی در آئین آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی ابن سینا با تاکید بر ایجاد زنجیره ارزش در نفت و گاز گفت:  پتروشیمی ابن سینا نمونه ای از این راهبرد است که در صنعت همدان آغاز شده است.

وی گفت: جایگزینی انرژی های تجدیدپذیر به جای سوخت فسیلی از نیازهای کشور در مسیر توسعه صنعتی است. 

علی آبادی اظهار داشت: محور توسعه کشور زنجیره ارزش است و باید این موضوع مهم در صنایع مورد توجه قرار گیرد.

وزیر صمت با بیان اینکه دولت از سرمایه گذاران بخش تولید حمایت می کند افزود: پروژه پتروشیمی ابن سینا از پشتیبانی دولت بهره مند است و مجریان طرح نیز با قاطعیت و جدیت این پروژه را به سرانجام برسانند.

علی آبادی با ابراز خرسندی از وفاق و همدلی مسئولان در استان همدان خاطرنشان کرد: امروز خوشحالم که دست در دست همدیگر برای موفقیت استان همدان تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه در سطح کشور ۶۰ میلیارد یورو پروژه اجرا کرده ام افزود: این طرحها به فضل الهی به ثمر می نشیند و پتروشیمی ابن سینا هم که سالها توقف داشت با جدیت  اجرا خواهد شد.

افتتاح شهرک صنفی کارگاهی، آغاز عملیات احداث پتروشیمی ابن سینا، بازدید ازچند طرح تولیدی و صنعتی و دیدار و گفت و گو با فعالین اقتصادی از برنامه های سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به کهن دیار همدان است.

*با حمایت استاندارهمدان و پیگیری های مدیرکل جوان صمت شاهد رخدادهای خوب صنعتی در استان هستیم

حاجی بابایی در آئین آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی ابن سینا گفت: با حمایت استاندار همدان امکانات زیربنایی مانند گاز، آب و پست ویژه برق تامین شده است که احداث این پروژه را تسریع می کند.

وی تاکید کرد: احداث پتروشیمی می تواند این منطقه را از محرومیت خارج کرده و شاهد مهاجرت مکوس به شهرستان فامنین باشیم.

حاجی بابایی افزود: استان همدان در حال جهش اقتصادی و صنعتی است وافتتاح و کلنگ زنی دو ابر پروژه پتروشیمی و شهرک صنفی کارگاهی در همدان گواه این جهش اقتصادی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خاطرنشان کرد: با همت مدیرکل صمت شاهد رخدادهای خوبی در عرصه صنعت و اشتغال استان هستیم که حاصل انتصاب مدیران جوان و کاردان در دولت سیزدهم است.

افتتاح شهرک صنفی کارگاهی، آغاز عملیات احداث پتروشیمی ابن سینا، بازدید ازچند طرح تولیدی و صنعتی و دیدار و گفت و گو با فعالین اقتصادی از برنامه های سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به کهن دیار همدان است.

فتانه ازانی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.