یک روزنامه عبری زبان پرواز پهپادهای مقاومت و رهگیری آنها توسط تل آویو را در راستای ارزیابی توانمندی‌های دفاعی رژیم صهیونیستی توسط حماس دانست.

معاریو: حماس در حال ارزیابی توانمندی‌های دفاعی ما است

به گزارش قدس انلاین به نقل از شهاب نیوز، روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد: حماس در مقطع کنونی به خوبی می‌داند که پهپادهایش توسط ارتش ما رهگیری خواهند شد، اما از این طریق در حال ارزیابی توانمندی‌های دفاعی ارتش ما است.

معاریو در ادامه گزارش داد: حماس در راستای تلاش برای افزایش توانمندی‌های خود در حوزه پهپادی، حاضر است برخی پهپادهای خود را برای بررسی توانمندی‌های دفاعی ما از دست بدهد.

این روزنامه عبری زبان در ادامه نوشت که سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی به تلاش‌های فراوان حماس برای توسعه پهپادهای تولید خود در غزه اذعان دارد؛ تلاش‌هایی که جنبش حماس با هدف آمادگی جهت رویارویی با رژیم صهیونیستی در آینده صورت می‌دهد.

گفتنی است صبح امروز یکی از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت و برای دومین بار در ۲۴ ساعت گذشته این رژیم مجبور شد سامانه گنبد آهنین را به کار بگیرد.

صبح دیروز نیز ارتش رژیم صهیونیستی یکی دیگر از پهپادهای مقاومت که در آسمان غرب رفح در حال پرواز بود را به وسیله سامانه گنبد آهنین رهگیری کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.