فرماندار شهرستان رشتخوار گفت: در این شهرستان ۹ پروژه کلان با ارزش مالی دو میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال در حال فعالیت است.

فعالیت ۹ پروژه کلان در شهرستان رشتخوار

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسین باهوش درباره طرح‌های اشتغال‌آفرین شهرستان رشتخوار طی سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته هزار و ۷۲۳ مورد ایجاد اشتغال جدید پیش‌بینی شده بود که تعداد هزار و ۹۴۵ مورد یعنی حدود ۲۰۰ مورد بیش از میزان پیش‌بینی شده در سامانه رصد ثبت شد. این میزان اشتغال در دستگاه‌های مختلف شهرستان مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، صنعت، معدن و تجارت، بهزیستی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به ثبت رسیده است.

فرماندار شهرستان رشتخوار با اشاره به تبصره ۱۶ و مشاغل خانگی بیان کرد: از محل اعتبارات این تبصره میزان ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۶۵۰ میلیون تومان به اداره صنعت معدن و تجارت و ۵۵۰ میلیون تومان به جهاد کشاورزی شهرستان تخصیص یافته است. همچنین ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۲۶۰ میلیون تومان بهزیستی، ۴۵۰ میلیون تومان اداره میراث فرهنگی و ۱۰ میلیارد تومان به بنیاد علوی اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در کارگروه‌های اقتصادی شهرستان رشتخوار عنوان کرد: در این جلسات مصوبات فراوانی که به تصویب رسیده است که از جمله آن می‌توان به ۵۴۰ میلیارد تومان تسهیلات فولاد شکفته شهرستان به عنوان یکی از پروژه‌های اصلی شهرستان در راستای ایجاد اشتغال اشاره داشت. ۱۱۷ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی نیز از محل تسهیلات تبصره ۱۶ در مجموع ۱۵ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان وام دریافت کردند. همچنین سه واحد تولیدی مستقر در ناحیه صنعتی به بنیاد کرامت و علوی برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

وی افزود: در خصوص مگاپروژه‌های شهرستان عنوان کرد: در شهرستان رشتخوار ۹ پروژه کلان در حال فعالیت است که این پروژه‌ها در مجموع دو هزار میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال دارای ارزش مالی هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.