تحولات منطقه

۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
کد مطلب: ۹۰۸۴۰۲

رئیس‌جمهور به منظور شرکت در پانزدهمین نشست سران «بریکس» که به میزبانی آفریقای جنوبی برگزار می‌شود، وارد پرتوریا شد.

رئیسی وارد پرتوریا در آفریقای جنوبی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی آقای «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور آفریقای جنوبی و برای شرکت در پانزدهمین نشست سران «بریکس» عازم آفریقای جنوبی شده بود، بامداد پنجشنبه به وقت محلی، وارد شهر پرتوریا شد.

رئیس جمهور در این سفر علاوه بر شرکت و سخنرانی در نشست «بریکس پلاس» که سران ۷۰ کشور جهان به آن دعوت شده‌اند، با شماری از سران کشورهای حاضر نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha