۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: 912301

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران به واسطه حضور جوانان مؤمن و متعهد به بالاترین سطح رسیده است.

قدرت دفاعی ایران به بالاترین سطح رسیده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع دانشجویان بیست و یکمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نزاجا گفت: امروز قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران به واسطه حضور جوانان مؤمن و متعهد به بالاترین سطح رسیده است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با بیان اینکه ارتش در حال حاضر جزو قدرت‌های مهم در منطقه و جهان است، گفت: دستاوردهای مهم رزمی در سال‌های اخیر به‌ویژه در حوزه رزم زمینی موجب شده است، نیروی زمینی چابک و دارای یگان‌های واکنش سریعی داشته باشیم که در کمترین زمان ممکن، مأموریت را به بهترین نحو ممکن در دورترین نقاط اجرا کند.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش علاوه بر مأموریت‌های ذاتی خود که حفظ و حراست از مرزهای کشور است، امروز در تمامی صحنه‌ها و به‌ویژه حوادث غیرمترقبه در کنار مردم بوده است. نیروی زمینی ارتش در زلزله کرمانشاه، سیل استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان و به‌ویژه در کنترل ویروس منحوس کرونا با در اختیار قرار دادن ۲۸ بیمارستان و ۱۲ هزار کادر درمان و تقدیم تعداد ۱۰ شهید نقش به‌سزایی در امداد و خدمات‌رسانی به مردم داشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز در تولید قطعات مورد نیاز جنگ افزارها و تسلیحات نظامی به خودکفایی رسیده‌ایم، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها فرصتی بسیار مهم برای دستیابی به دستاوردهای جدید و مؤثر بود که جوانان متخصص با اراده پولادین و فعالیت‌های شبانه‌روزی به طراحی و تولید نیازمندی‌های کشور روی آورده و امروز ما شاهد تولید قطعات مورد نیاز در صنایع پیچیده پهپادی، هوانیروز، جنگال، زرهی و… هستیم.

امیر حیدری با تأکید بر اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هزینه‌های مالی هنگفت در تلاش هستند تا جوانان را به نظام بدبین سازند، تصریح کرد: شما جوانان برومند جمهوری اسلامی ایران که امروز لباس مقدس سربازی را بر تن پوشیده‌اید با تجهیز خود به سلاح ایمان، تقوا، شهادت طلبی و ولایت مداری که مهم‌ترین اصل در تربیت افسران انقلابی است در مقابل اهداف شوم دشمنان ایستادگی می‌کنید و آنان را از دستیابی به اهداف شوم خود ناکام می‌گذارید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب به دانشجویان خاطرنشان کرد: بی‌شک فراگیری دقیق و به موقع آموزش‌های رزمی در این اردوگاه موجب می‌شود تا شما دانشجویان به نقطه‌ای از علم نظامی دست پیدا کنید که قطعاً در میدان‌های بزرگ و مأموریت‌های مهم شما را در مقابل دشمنان حفظ خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.