رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت اربعین حسینی در جاده‌های شمال آغاز شده است و تا روز شنبه ۱۸ شهریور ماه ادامه دارد.

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

به گزارش قدس انلاین، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال  اظهار کرد: طی روزهای اخیر شاهد ترافیک سنگین در محور کندوان بودیم که این وضعیت کماکان تداوم دارد.

وی افزود: درحال حاضر شاهد ترافیک سنگینی در محدوده پل زنگوله محور کندوان هستیم.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت اربعین از ساعت ۱۲ امروز در جاده‌های شمال، افزود: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ شهریور ماه امسال یک‌طرفه شدن محور هراز را در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی خواهیم داشت.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از کرج میدان امیر کبیر آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ شهریور ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: موضوع مهم در اعمال محدودیت یک‌طرفه ترافیک سنگین است که در این صورت اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه را محورهای هراز و کندوان در دستور کار خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.