مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: ۲۳ هزار و ۵۰۰ صندلی برای تسهیل در سفر زائران بارگاه رضوی از تبریز پیش بینی شده است .

۲۳ هزار صندلی قطار برای زائران متقاضی مشهد از تبریز

به گزارش قدس انلاین، محمدرضا قربانی مدیر کل راه آهن منطقه آذربایجان  اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده، از ۱۶ تا ۳۱ شهریور ماه سالجاری حدود ۲۳ هزار و ۵۰۰ صندلی برای تسهیل در سفر زائران بارگاه رضوی ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) پیش بینی شده است .

وی درباره اعزام قطارهای مناسبتی ۲۸ صفر افزود: اداره کل راه راه آهن منطقه آذربایجان امسال مانند سال‌های گذشته اقدام به برقراری قطارهای فوق‌العاده کرده وبه طور متوسط  تعداد دو رام  قطاربه صورت روزانه در مسیر تبریز به مقصد مشهد مقدس و بالعکس را برای این ایام برنامه ریزی کرده است.

وی اعلام کرد: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مسافران و زائران در نظر گرفته شده و از تمام ظرفیت‌های این اداره کل  برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائرین بارگاه رضوی حضرت امام رضا (ع) استفاده خواهیم کرد.

قربانی با تأکید بر اینکه افزایش سطح کیفی و رضایت‌مندی زائران درطول مسیر اداره کل راه آهن منطقه آذربایجان در دستور کار قرار گرفته اظهار داشت: سامان‌دهی و نظافت واگن‌های مسافری و ایستگاه‌ها، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در طول مسیر این اداره کل انجام‌شده است تا علاوه برافزایش رضایت‌مندی، زمینه افزایش جذب و ماندگاری مسافر فراهم شود.

این مقام مسئول در حوزه حمل و نقل ریلی تاکید کرد: صددرصد ظرفیت ایجاد شده برای این ایام در اختیار مردم و هیأت‌های مذهبی استان‌های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی قرار گرفته است.

به گفته وی سال گذشته ۲۲ هزار و ۸۸۰ صندلی قطار برای ایام شهادت امام رضا(ع) از طریق راه آهن آذربایجان اختصاص یافته بود که امسال این رقم با رشد ۳ درصدی همراه بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.