ناکامی نمایندگان کشتی آزاد ایران در روز سوم مسابقات این رقابت ها در بلگراد و از دست رفتن شانس کسب مدال در کشتی عموزاده و گلیج در ثانیه های پایانی مرحله نیمه نهایی این واقعیت را به اثبات رساند که تیم ملی کشتی آزاد ایران اسیر اشتباهات و محاسبات کادر فنی خود به ویژه پژمان درستکار شد!

ناکامی مطلق نمایندگان ایران در روز سوم؛آقای درستکار،شما مقصر هستی!

به گزارش قدس آنلاین،ناکامی نمایندگان کشتی آزاد ایران در روز سوم مسابقات این رقابت ها در بلگراد و از دست رفتن شانس کسب مدال در کشتی عموزاده و گلیج در ثانیه های پایانی مرحله نیمه نهایی این واقعیت را به اثبات رساند که تیم ملی کشتی آزاد ایران اسیر اشتباهات و محاسبات کادر فنی خود به ویژه پژمان درستکار شد!

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان اعضای کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد می بایست نقش هوشمندانه ای در این میان ایفا می کردند تا شانس کسب پیروزی گلیچ و عموزاده در مرحله نیمه نهایی حفظ می شد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه هر دو کشتی گیر ما در این مرحله با وجود برتری نسبت به حریف در ثانیه های پایانی امتیاز را به حریف دادند تا شانس دستیابی به امتیاز راهیابی به فینال را از دست بدهند.

ناکامی مطلق نمایندگان کشتی آزاد ایران در روز سوم و حذف عموزاد و گلیچ نشان می دهد اگر با همین روند در مسابقات آتی به ویژ] بازی های آسیایی مقابل رقبا ظاهر شویم شانس موفقیت به پاوین ترین حد ممکن خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.