منابع عبری با اشاره به تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری از ورود موساد به این مساله خبر می‌دهند،این در شرایطی است که معمولا موساد در موضوعات داخلی دخالت نمی کند و در خارج فعالیت دارد.

تشدید عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری، موساد را به تکاپو انداخت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، موساد به عنوان سرویس اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی که معمولا در خارج از اراضی اشغالی فعالیت می‌کند، اعلام کرده که در تحقیقات پیرامون عملیات‌های ضداسرائیلی در کرانه باختری مشارکت خواهد کرد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سازمان اطلاعات خارجی این رژیم (موساد) قرار است برای اولین بار در تحقیقات پیرامون عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری و تلاش برای قاچاق اسلحه به این منطقه از مرزهای اردن مشارکت داشته باشد.

منبع مذکور اشاره کرد که علت مداخله موساد در این زمینه، احتمال دست داشتن ایران در تلاش‌ها برای قاچاق اسلحه به کرانه باختری از طریق اردن و حمایت این کشور از عملیات‌های ضداسرائیلی در کرانه باختری است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که اخیرا دو عملیات قاچاق مواد منفجره قوی خنثی شده و تحقیقات در رابطه با اینکه آیا ایران در این عملیات ها دست داشته یا خیر، در جریان است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.