همزمان با آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آیین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی روز جمعه با حضور مسئولان استانی، مقامات نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم، در اراک برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، یگان‌هایی از نیروی انتظامی، پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه روح الله استان مرکزی، نیروی انتظامی، سپاه ناحیه اراک و بسیج محلات در این آیین از مقابل تمثال امام راحل، مقام معظم رهبری و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران رژه رفتند و توان و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

نیروهای مسلح در این آیین با گام‌های استوار بار دیگر اقتدار و عزم خود را در حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

رژه یگان‌های موتوری و خودرویی نیروهای مسلح استان مرکزی حاضران در این آیین را به وجد آورد و گروه رزمی‌کاران نیز به ارایه هنرهای رزمی پرداختند.

مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان اراک نیز از ساعات اولیه امروز خود را به محل برگزاری رژه نیروهای مسلح رساندند و از نزدیک اقتدار و عظمت نظامی ایران اسلامی را مشاهده کردند.

خانواده نیروهای مسلح استان مرکزی متشکل از سپاه روح الله، مرکز آموزشی درجه داری پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) و نیروی انتظامی است.

رژیم بعثی عراق در ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ با بمباران نقاط مختلف جنوبی و غربی کشور جنگ تحمیلی را آغاز کرد که حدود هشت سال به طول انجامید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.