در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت در قالب رزمایش سیره شهدا مسئولان شهرستان بردسکن توسط ۶ تیم ۵ نفره در طول ۳ روز از ۱۵۵ خانواده شهید و ایثارگر  این شهرستان دیدار کردند.

دیدار از ۱۵۵ خانواده شهید و ایثارگر شهرستان بردسکن

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ علیرضا جنیدی اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر سرکشی و تفقد با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر و تاکید دبیرکل کنگره ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه  امام رضا این رزمایش همزمان با سراسر استان صورت گرفت.

در ادامه علی دهقان‌زاده، فرماندار بردسکن افزود: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون خون مطهر شهدا است.

وی بیان کرد: دیدار مسئولان با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر توفیقی است که نصیب خادمان مردم می‌شود و تکریم از والدین  شهدا برهمه واجب است و ما باید همواره  قدردان زحمات والدین شهدا باشیم و تفقد و دیدار کمترین خدمت مسئولان به این خانواده‌ها است.

فرماندار بردسکن افزود: شهدا در دامن مادرانی پرورش یافته‌اند که امروز قهرمانان کشور هستند و آبرو و عزت نظام هستند.

دهقان‌زاده گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است.

وی اظهار کرد: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند و برماست که هر یک در حوزه کاری خود طوری عمل کنیم که فردای قیامت شرمنده شهدا نشویم.

گفتنی است؛ در پایان این دیدارها با اهدا لوح تقدیر و هدیه معنوی خانواده‌ها مورد تکریم قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.