فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس با بیش از ۷ هزار خانواده ایثارگر دیدار کردیم گفت: شما جانبازان دانشگاه جهاد و مقاومت، صبر و استقامت را در این عصر معنا کردید.

شما جانبازان صبر و استقامت را معنا بخشیدید 

به گزارش قدس خراسان، سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی در در دیدار با جانبازان قطع نخاعی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و  وحدت با اشاره به شرایط خاص امروز اظهار کرد: شما جانبازان جزو مجاهدانی هستید که سند زنده مجاهدت خود را برای نسل جوان و نوجوان ارائه می‌دهید و یاد و خاطره شهدا و دوران پرافتخار دفاع مقدس را زنده نگه داشته‌اید.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تاکید بر اینکه ما و همه مسئولین به دیدار شما عزیزان نیاز واقعی داریم گفت: هرگاه در جمع شما جانبازان عزیز، خانواده معزز شهدا و رزمندگان دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنم از بهترین لحظه‌های زندگیم است.

با ۷ هزار خانواده ایثارگر دیدار کردیم

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا و جانبازان برای ما یک ذخیره معنوی هستند افزود: در ایام هفته دفاع مقدس که گذشت افتخار این را پیدا کردیم که به اتفاق همکارانمان در سطح استان با حدود ۷ هزار خانواده شهید و جانبازان بالای ۷۰ درصد دیدار کنیم و از نزدیک با مشکلات این عزیزان آشنا شده و انشاالله در جهت رفع این مشکلات اقداماتی را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه امام رضا پای درد دل جانبازان

در بخش دیگری از این دیدار تعدادی از جانبازان که از برخی خدمات بخش‌های دولتی گله‌مند بودند با طرح این مشکلات از فرمانده سپاه امام رضا (ع) خواستند تا نسبت به رفع مشکلاتشان پیگیری و اقدام کند.

اهدای گل سردار غیاثی به جانبازان

غیاثی در این دیدار با یکایک جانبازان حاضر در این آسایشگاه دیدار و به مناسبت هفته دفاع مقدس از رشادت‌ها و ایثارگریهای این عزیزان تجلیل کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در این دیدار برای تجهیز تعدای تخت، ویلچر و برخی از امکانات ورزشی قول مساعدت دادند.

وی در تماس با برخی از مسئولین برای رفع مشکل آمبولانس و اتوبوس مخصوص جانبازان پیگیری کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.