فرماندار بردسکن در جلسه شورای اداری این شهرستان از تشکیل قرارگاه اقتصادی در فرمانداری خبر داد و افزود: شهرستان بردسکن جزو سه شهرستان اول در راه اندازی قرارگاه اقتصادی می‌باشد.

قرارگاه اقتصادی در فرمانداری بردسکن راه اندازی شد/ کم کاری و سهل انگاری از هیچ مدیری پذیرفته نیست

به گزارش قدس آنلاین از بردسکن ، علی دهقان زاده در جلسه شورای اداری شهرستان بردسکن که با حضور اعضای این شورا که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با راه اندازی قرارگاه اقتصادی تمامی اطلاعات اقتصادی توسط دبیر قرارگاه جمع آوری و به دست فرماندار و بعد در اختیار استاندار خراسان رضوی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه به مشکلات کم آبی و بحران آب در کشور اشاره کرد و بیان داشت: دستگاه های متولی با چاپ بروشور و تراکت تبلیغاتی بحران آب را به مردم اطلاع دهند تا در تابستان مشکلات آبی نداشته باشیم.

فرماندار بردسکن به توزیع اعتبارات و تملک دارایی اشاره کرد و گفت: مدیران محکم و استوار با مدیرکل خود گفت و گو کنند و هیچ تعارفی نداشته باشند و از اعتبارات غافل نشوند.

دهقان زاده با بیان اینکه برای توزیع اعتبارات و تملک دارایی ها باید جنگید، گفت: به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست یک مدیر برای شهرستان مبلغ ۳ میلیون تومان اعتبار جذب کند.

فرماندار بردسکن گفت: مدیر باید پیگیر و چابک باشد و امید را در دل مردم بیندازند.

وی به تکریم ارباب رجوع پرداخت و افزود: مردم نباید معطل ما شوند و هیچ کم کاری و سهل انگاری از مدیری پذیرفته نیست.

فرماندار بردسکن به پرداخت مالیات های سنگین به دارایی اشاره کرد و بیان داشت: طی چند روز گذشته مردم مالیات های سنگینی را پرداخت و اعتراضات به حقی را داشتند که این مورد با صحبت های انجام گرفته تسهیل شده و  این موضوع در حال پیگیری می‌باشد.

در پایان فرماندار ولایت مداری و کار را خط قرمز خود در شهرستان نام برد و از تشکیل قرارگاه فرهنگی نیز در شهرستان خبر داد.

امروز بزرگترین جهاد تبیین حضور در بین مردم است

در این جلسه سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه ناحیه بردسکن هم با بیان اینکه نباید بگذاریم امید مردم فروکش کند، گفت: امروز بزرگترین جهاد تبیین حضور در بین مردم و پمپاژ امید در دل مردم است.

وی با بیان اینکه فرماندار بردسکن باید به همراه چند مدیر به روستاها برود و مشکلات از نزدیک ببیند و در همان لحظه حل کند، گفت: یکی از برنامه های فرهنگی سپاه برگزاری برنامه مهمانی لاله ها در جوار شهدا می‌باشد که این برنامه هر هفته سه شنبه شب با حضور مدیران و مسئولین و خانواده های معظم شهدا  در روستاها برگزار میگردد.

دستگیری ۱۸۵ نفر در رابطه با مواد مخدر در سه ماهه گذشته
سرهنگ محمود مختاری فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: در سه ماهه گذشته ۱۸۵ نفر در رابطه با مواد مخدر دستگیر شدند.

مختاری همچنین از برگزاری کلاسهای آموزشی پیشگیری از اعتیاد خانواده ها و آسیب شناسی نیز خبر داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.