طبق یک گزارش جدید، به دلیل ادامه بحران هزینه زندگی و مسکن، نزدیک به ۷ میلیون کانادایی برای تأمین غذا با مشکل مواجه هستند.

۷ میلیون کانادایی در تأمین غذا با مشکل مواجه هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، سازمان Food Banks Canada روز سه‌شنبه ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۳ اولین گزارش «فقر» خود را منتشر کرد که تصویر ملی تیره‌ای را به تصویر می‌کشد، به طوری که اکثر استان‌ها برای مقابله با فقر نمره‌ای پایین در محدوده D دریافت می‌کنند.

این گزارش نشان داد که بیش از ۴۲ درصد از جمعیت در مقایسه با سال گذشته از نظر مالی در وضعیت بدتری قرار دارند، ۱۸ درصد با ناامنی غذایی دست و پنجه نرم می‌کنند و تقریباً یک‌سوم نیز گفته‌اند که استانداردهای زندگی نامناسبی دارند.

سازمان Food Banks Canada در گزارش خود اعلام کرده که حداقل ۲.۸ میلیون کانادایی در فقر زندگی می کنند که به دلیل پاندمی کووید ۱۹، جنگ در اوکراین و تورم و سایر عوامل مؤثر در آن بدتر شده است.

گزارش قبلی از Food Banks Canada که در سال گذشته منتشر شد، نشان داد که در مارس ۲۰۲۲، بیش از ۱.۵ میلیون مراجعه از بانک‌های مواد غذایی در سراسر کشور صورت گرفته است.

این نهاد در گزارش جدید خود، هر استان کانادا را بر اساس تجربیات مقابله با فقر، معیارهای فقر، استاندارد زندگی و قوانین دولتی درجه‌بندی کرد.

نوااسکوشیا با نمره F بدترین عملکرد را داشت. نیوفاندلند و لابرادور، انتاریو و نیوبرانزویک نمره D- گرفتند، در حالی که آلبرتا و ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا D+ و منیتوبا و همچنین جزیره پرنس ادواردز یک C- گرفتند. کبک با B- بالاترین امتیاز را در مقابله با فقر کسب کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.