معاون وزیر صمت گفت: هفته آینده تعدادی از خودروهای وارداتی‌ در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود.

عرضه‌ خودروهای وارداتی‌ در سامانه یکپارچه از هفته آینده

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس مهدی ضیغمی، اظهار داشت: هفته آینده سامانه یکپارچه خودرو برای عرضه خودروهای وارداتی باز می‌شود. 

معاون وزیر صمت اظهار داشت: تاکنون خودروی وارداتی چانگان قیمت‌گذاری و عرضه شده است، اما در ابتدای هفته آینده احتمالا قیمت چند خودروی وارداتی دیگر تعیین قیمت‌ می‌شود که پس از قیمت گذاری، این خودرو برای عرضه در سامانه یکپارچه قرار می گیرند.

مدیر طرح واردات خودرو اظهار داشت: البته اگر قیمت‌گذاری در هفته آینده نیز انجام نشود، خودروی وارداتی با تایید مراجع ذیصلاح می‌تواند به‌صورت بدون قیمت و علی الحساب عرضه شود.

وی با بیان اینکه فعلا تعداد و نوع خودروهایی که قرار است در سامانه عرضه شود به صورت دقیق مشخص نشده است، گفت: خودروهای وارداتی شامل چانگان، هیوندا، کیا، تویوتا، زوتی، هونگچی و بستیون است که برحسب شرایط به مرور این خودروها در سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد. 

به گزارش‌ فارس پس از مصوبه آزاد شدن واردات خودرو در ابتدای سال گذشته فرآیند ثبت‌نام و عرضه خودروهای وارداتی از سوی وزارت صمت در اسفندماه سال گذشته آغاز شد. بنابراین متقاضیان خرید خودروهای وارداتی در سامانه عرضه یکپارچه خودرو ثبت کردند و مبلغ 500 میلیون تومان  را برای مدت یک ماه به حساب سازمان حمایت واریز کردند.

بعد از آن نیز وزارت صمت از طریق سامانه یکپارچه نوبت‌های تحویل خودرو به متقاضیان را اعلام کرد و براین اساس حدود 32 هزار نفر در نوبت تحویل خودرو قرار دارند. 

‌شورای رقابت نرخ فروش چانگان CS35 پلاس تیپ دو درب انبار واردکننده را 8.496.288.883 ریال و همچنین نرخ فروش چانگان CS35 پلاس تیپ 3 را 9.044.708.722 ریال تعیین کرده است. 

پایان پیام. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.