معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تایباد گفت: درپی وقوع زلزله‌های پیاپی صبح امروز در هرات افغانستان که در شهرستان مرزی تایباد نیز احساس شد، کلیه مقاطع تحصیلی این شهرستان خراسان رضوی در نوبت صبح فردا - یکشنبه- تعطیل اعلام شد.

به دنبال وقوع چندین زلزله‌ در افغانستان؛ مدارس شهرستان مرزی تایباد در صبح یکشنبه تعطیل شد

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا رضایی با اشاره به تعطیلی مدارس این شهرستان در روز جاری، اظهار کرد: باتوجه به اینکه احتمال می رود امشب برخی از خانواده‌های این شهرستان در پارک ها و اماکن عمومی حضور داشته باشند، تصمیم به تعطیلی مدارس برای فردا نیز گرفته شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تایباد ادامه داد: همچنین کمیته بحران تایباد مصوب کرد که ساعات کاری نانوایی های این شهر افزایش یابد.

وی اضافه کرد: درپی وقوع زلزله در کشور همسایه، پنج گروه چهار نفره از نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، به منظور ارزیابی و بررسی خسارت احتمالی به روستاهای مرزی همجوار با کشور افغانستان اعزام شدند.

رضایی گفت: خوشبختانه تا لحظه مخابره این خبر هیچگونه خسارتی ناشی از وقوع زلزله در این شهرستان گزارش نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تایباد با بیان اینکه هم اکنون همه دستگاههای خدمات رسان این شهرستان در آمادگی کامل هستند، افزود: نشست کمیته بحران شهرستان تایباد با حضور دستگاههای خدمات رسان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: همه اماکن ورزشی سطح شهر و روستاهای تایباد برای اسکان اضطراری مردم آماده شده اند و تمامی تالارهای پذیرایی شهرستان امشب تعطیل اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.