۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 924893

محمد جواد معنوی نژاد خیلی زود توانست اولین قهرمانی خود را با تیم جدیدش کسب کند.

شروع فوق‌العاده معنوی‌نژاد در ایتالیا

به گزارش قدس آنلاین، از ابتدای شروع فصل ملی والیبال محمد جواد معنوی نژاد یکی از پرتکرارترین نام‌های والیبال ایران محسوب می‌شد. بازیکنی که در شروع لیگ ملت‌ها کنار تیم ملی بود اما در ادامه با صلاحدید بهروز عطایی از تیم کنار گذاشته شد.  

معنوی نژاد در حالی در مسابقات قهرمانی آسیا و بعد انتخابی المپیک تیم ملی را همراهی نکرد که بسیاری معتقد بودند با توجه به فرمی که داشت می‌توانست به تیم بهروز عطایی کمک شایانی کند اما سرمربی سابق تیم ملی تصمیم گرفت که بدون او پا به این تورنمنت‌ها بگذارد.

محمد جواد معنوی نژاد در فصل جدید باشگاهی تصمیم گرفته که به با کیفیت‌ترین لیگ دنیا یعنی سری‌آ بازگردد و به همین خاطر چندی پیش بود که مشخص شد او با ساتورنیا قرارداد امضا کرده است. تیمی که تازه به سری‌آ صعود کرده و با جذب بازیکنانی نظیر معنوی‌نژاد در این فصل رویاپردازی می‌کند.

جالب اینکه معنوی نژاد فصل جدید رقابت‌های باشگاهی را رویایی آغاز کرده است. جایی که دیشب تیم او یعنی ساتورنیا موفق شد در فینال یک تورنمنت چهارجانبه مقابل لوبلین به برتری برسد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. جالب اینکه در پایان این تورنومنت نیز معنوی نژاد به عنوان بهترین دریافت کننده مسابقات معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.