رئیس شبکه بهداشت شهرستان آران و بیدگل از پلمب ۵ مرکز بدون مجوز لیرز در آران و بیدگل خبر داد.

پلمب ۵ مرکز بدون مجوز لیرز در آران و بیدگل

به گزارش قدس آنلاین، علی فیروزیان  با بیان اینکه مراکز ارائه خدمات بهداشت و درمان ملزم به دریافت مجوزهای لازم از مراکز مربوطه هستند، اظهار داشت: در راستای حفظ صیانت حقوق شهروندان و سلامتی آنان بازدید از مراکز لیرز شهرستان آران و بیدگل بازدید به عمل آمد.

وی افزود: طی بازدید کارشناسان اداره نظارت بر درمان شبکه بهداشت آران و بیدگل از چندین مرکز لیزر، برخی مراکز با وجود عدم اخذ مجوزهای لازم و عدم حضور پزشک اما همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دادند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه مراکز متخلف علی رغم اخطارهای قبلی اما همچنان به فعالیت خود ادامه می دادند، ابراز داشت: با هماهنگی به عمل آمده و با همکاری اماکن شهرستان آران و بیدگل مراکز متخلف پلمپ شدند.

وی با بیان اینکه تعداد مراکز پلمب شده لیرز در شهرستان آران و بیدگل به پنج مرکز رسید، افزود: گزارش تخلفات این مراکز طی صورتجلسه‌ای به مراجع ذیربط شهرستان آران و بیدگل ارسال شد تا برابر قانون با آنان برخورد شود.

فیروزیان با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز حوزه بهداشت و درمان است، تصریح کرد: بازدید از مراکز مختلف به صورت مستمر در طول ادامه دارد و واحدهای مربوطه ملزم به رعایت نکات لازم در زمینه فعالیت خود هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.