نماینده حماس با تاکید بر اینکه طوفان الاقصی به لطف خدا به آزادی فلسطین منجر می‌شود، گفت: حکام منطقه باید بدانند که مجاهدان حماس، گردان قسام و جهاد اسلامی انتقام خون‌های ریخته شده را خواهند کرد.

خالد قدومی: مجاهدان فلسطین انتقام خون‌های ریخته شده را خواهند گرفت

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، خالد قدومی در مراسم بزرگداشت شهدای غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه امروز همه شاهد مظلومیت مردم فلسطین مقابل جنایات رژیم صهیونیستی هستند، اظهار کرد: از توجه مردم ایران و مراجع تقلید این کشور نسبت به مردم مظلوم غزه تقدیر می‌کنیم.

وی ضمن تقدیر از همدردی طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم با مردم مظلوم غزه تصریح کرد: پیروزی نزدیک است و با توکل بر خدا، مردم غزه بر صهیونیست‌ها پیروز خواهند شد.

قدومی با تاکید بر اینکه طوفان الاقصی به لطف خدا به آزادی فلسطین منجر می‌شود، مطرح کرد: مقاومت فلسطین کشورهایی همانند آمریکا و انگلیس را شریک در جرایم صهیونیست‌ها می‌داند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی روبه نابودی است، عنوان کرد: حکام منطقه باید بدانند که مجاهدان حماس، گردان قسام و جهاد اسلامی انتقام خون‌های ریخته شده را خواهند کرد.

قدومی گفت: طوفان الاقصی به امید خدا و همت مقاومت فلسطین به بهاری پیروزی خواهد رسید و قدس شریف آزاد خواهد شد.

پایان پیام/78023

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.