جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که فکر نمی کنیم که اکنون زمان مناسبی برای برقراری آتش‌بس در غزه باشد.

مخالفت دوباره آمریکا با برقراری آتش‌بس در غزه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، کربی بامداد سه‌شنبه با تأیید حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم نوار غزه به شبکه الجزیره قطر اظهار کرد : تل‌آویو حق دفاع از خود و هدف قرار دادن سران حماس را دارد.

وی بار دیگر بر حمایت واشنگتن از رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت: به حمایت از اسرائیل ادامه خواهیم داد و تمرکز ما بر این است که مطمئن شویم آنچه را که برای ادامه جنگ نیاز دارد، در اختیار دارد.

کربی دوشنبه شب نیز گفته بود: کمک به نوار غزه باید پایدار باشد و این چیزی است که ما روی آن تمرکز می کنیم. ما به طور مداوم در حال تلاش برای یافتن محل گروگان ها در غزه و آزادی آنها هستیم. حفظ فعالیت گذرگاه رفح و جریان کمک‌ها بدون دخالت آنها توسط حماس مهم است.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاهها نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.