۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 930604

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از کشف بیش از ۲۴ میلیارد ریال کالای قاچاق و فاقد مجوز در نتیجه اجرای ۷۲ ساعته طرح فتح در این شهرستان خبر داد.

کشف میلیاردی کالای قاچاق در سرخه

به گزارش قدس آنلاین، سیدجلال حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به اجرای موفق طرح فتح ۴ در این شهرستان به مدت ۷۲ ساعت در راستای برخورد با قاچاق کالا، خرده‌فروشان مواد مخدر، سارقان، مالخران و ... اشاره کرد.

وی اضافه کرد: ارزش کشفیات به‌دست‌آمده توسط کارشناسان امر، ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه با بیان اینکه از یک دستگاه نیسان و ایسوزو مقادیر زیادی لوازم خانگی و ادویه کشف شد، اضافه کرد: در این مدت سه هزار و ۶۵۰ کیلوگرم ماهی فاقد مجوز بهداشتی توقیف و به اداره دامپزشکی این شهرستان تحویل شده است.

حسینی به سایر توفیقات به‌دست‌آمده شامل توقیف یک‌هزار و ۹۰۰ کیلوگرم مرغ زنده و ۲۱ تن خوراک دام فاقد مجوز در نتیجه اجرای طرح فتح اشاره کرد و ادامه داد: ۳۳ نفر اتباع بیگانه شناسایی و تحویل اردوگاه افاغنه شدند.

وی با اشاره به اینکه پنج نفر معتاد متجاهر به همراه مقادیری مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: پلیس شهرستان سرخه در برخورد با موتورسیکلت‌سواران مزاحم، هشت دستگاه موتورسیکلت متخلف را متوقف کرد و اقدامات قانونی لازم را در این زمینه انجام داد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.