براساس اعلام مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان، این تیم روز جمعه از فولاد در ورزشگاه جدید شهدای مس میزبانی می‌کند.

میزبانی مس رفسنجان از فولاد در ورزشگاه جدید/ تماشای رایگان بازی با حضور بانوان

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایسنا حسین پورمحمدی شامگاه ۱۰ آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: تمام ایرادهای این ورزشگاه برطرف شده و هیچ مشکلی از بابت چمن و بخش‌های دیگر وجود ندارد.

وی بیان کرد: جمعه ۱۲ آبان ماه در بازی مس رفسنجان و فولاد خوزستان این ورزشگاه بازگشایی شده اما زمان افتتاح رسمی آن در دهه فجر خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده از سوی مسئولان باشگاه و تعامل و همکاری خوب مسئولان مربوطه، مجوز ورود بانوان به ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان صادر شد و بانوان محترم می‌توانند جهت تماشای دیدار فوتبال دو تیم مس رفسنجان و فولاد خوزستان در روز جمعه ۱۲ آبان ماه در ورزشگاه حاضر شوند.

پورمحمدی هم‌چنین خبر خوبی را به هواداران داد و گفت: هواداران و همشهریان رفسنجانی می‌توانند بلیط دیدار فوتبال دو تیم مس رفسنجان و فولاد خوزستان را با مراجعه به سایت باشگاه مس رفسنجان به آدرس:  https://www.mesrafsanjan.com / و ورود به سامانه فروش بلیط الکترونیکی نسبت به تهیه بلیط به بصورت رایگان اقدام کنند و از تماشای بازی در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان لذت ببرند.

به این ترتیب، باید گفت دیدارهای خانگی مس رفسنجان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از این پس در ورزشگاه مدرن و تازه احداث شده شهر رفسنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.