در ادامه حمایت‌های بین‌المللی افکار عمومی از فلسطینیان، تعدادی از کنشگران برزیلی در ساحل معروف ریودوژانیرو، کشتار کودکان بی دفاع غزه را محکوم کردند.

اعتراض برزیلی‌ها به کودک‌کشی اسرائیل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، همزمان با حملات شدید رژیم صهیونیستی به ساکنان غزه و کرانه باختری، اقدام معنادار کنشگران برزیلی در حمایت از کودکان نوار غزه خبرساز شده است.

تعدادی از برزیلی‌های حامی فلسطین در اعتراض به کودک کشی رژیم صهیونیستی در غزه، در منطقه ساحلی معروف «کوپاکابانا» در ریودوژانیرو، ماکتی از اجساد کفن پوش را در ساحل به نمایش گذاشتند.

در فیلم‌هایی که از برزیل منتشر شده، مردم این کشور در حمایت از کودکان غزه به ماکت اجساد احترام گذاشته و به آنها شاخه گل تقدیم می‌کنند.

در مجموع ۱۲۰ کفن خون آلود در ساحل این شهر قرار داده شد و کنشگران برزیلی اقدامات رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان ساکن غزه در حملات رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ را محکوم کردند.

برنامه‌ریزان این اقدام اعتراضی در ریودوژانیرو اعلام کردند که هدف آنها از این اقدام، نشان دادن حمایت از کودکان فلسطین است و همچنین به دنبال ان بودند که بگویند، برزیل درباره رنج مردم فلسطین بی تفاوت نیست.

«آنتونیو کارلوس کاستا» رئیس سازمان غیردولتی «ریو دو پاز» در مصاحبه با شبکه الجزیره ضمن محکوم کردن کشتن کودکان غزه گفت: «اسرائیل در حال انجام یک اقدام بسیار عجیب برای دفاع از خود است. کودکان را می‌کشد، غوغای جهانی ایجاد می‌کند، خشم را گسترش می‌دهد».

جنگنده‌های رژیم اشغالگر امروز شنبه در بیست و نهمین روز از حملات تجاوزکارانه علیه نوار غزه، تمام ابعاد حیاتی در این منطقه از جمله چند بیمارستان و یک مسجد و بسیاری از منازل مسکونی را هدف قرار داد.  «سلامه معروف» رئیس دفتر رسانه‌ای دولت در غزه در این باره گفت: در ساعات اخیر، رژیم اشغالگر به طور عمدی تمام جنبه‌های زندگی در شهر غزه را بمباران کرده و هدف قرار داده است.

حمایت از کودکان فلسطینی در برزیل در شرایطی خبرساز شده که وزارت بهداشت غزه روز جمعه (دیروز) اعلام کرد که حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون ۹۲۵۰ شهید بر جا گذاشته است که ۳۸۲۶ کودک و ۲۴۰۵ زن، جزو شهدا هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.