مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار از سرمایه‌گذاری ۷۵۷ میلیارد ریالی در تأسیسات صنعت توزیع برق این شهرستان خبر داد.

سرمایه‌گذاری ۷۵۷ میلیاردی در صنعت برق گرمسار

به گزارش قدس آنلاین، رحمان اشرفی، مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار اظهار کرد: به‌منظور اجرای پروژه‌های اصلاح، بهینه‌سازی، توسعه و احداث شبکه‌ها و تأسیسات توزیع برق شهرستان گرمسار، ۷۵۷ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال از آغاز امسال تاکنون سرمایه‌گذاری شده است.

وی اظهار کرد: برای این میزان سرمایه‌گذاری، ۴۵۸ پروژه عمرانی برق‌رسانی به اجرا درآمده است.

اشرفی با عنوان اینکه در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۹۱۱ مشترک جدید در شهرستان جذب شده است، بیان کرد: در راستای خدمات‌دهی به متقاضیان و مشترکان و توسعه زیرساخت‌ها، ۲۳ هزار و ۷۵۹ متر شبکه توزیع برق احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه در حوزه بهینه‌سازی شبکه‌ها به‌منظور حفظ پایداری خطوط برق‌رسانی، ۶۳ هزار و ۲۳۶ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف اصلاح شده، اضافه کرد: همچنین برای تغذیه برق مشترکان در نقاط مختلف شهرستان، ۳۵ ایستگاه هوایی توزیع برق با مجموع ظرفیت پنج هزار و ۳۳۰ کیلوولت آمپر نصب شده که با این اقدام، مجموع ظرفیت پست‌های توزیع برق شهرستان گرمسار به عددی بالغ بر ۴۱۰ هزار کیلوولت آمپر رسیده است.

وی یادآور شد: تعویض ۱۱ هزار و ۴۶۱ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار، احداث دو هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در روستاهای ریکان، محمودآباد موقوفه، محمدآباد، امامزاده اسماعیل (ع)، بهشت حسین غیاث‌آباد و مربوط به طرح بهارستان، تقویت ۶ دستگاه پست هوایی در نقاط مختلف شهرستان، احداث شبکه و تجهیز پست هوایی برای طرح نهضت ملی مسکن، از مهم‌ترین اقدامات صورت‌گرفته در عرصه خدمت‌رسانی بوده که از مجموع ۴۵۸ پروژه انجام شده و در شش ماهه اول سال جاری در شهرستان گرمسار به انجام رسیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار افزود: به‌منظور کنترل‌پذیری و رؤیت‌پذیری مشترکان در راستای مدیریت بار تاکنون بالغ بر سه هزار و ۹۴۱ کنتور هوشمند (طرح فهام) در شهرستان نصب شده‌اند که از این تعداد، یک هزار و ۳۴۹ کنتور در ۶ ماهه ابتدایی امسال نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

اشرفی تصریح کرد: تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار در روستاهای باقیمانده به‌عنوان اهم برنامه‌های در دست اقدام این مدیریت به شمار می‌رود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.