فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۶۱ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۲۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

۶۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد

به گزارش  قدس آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه در تشریح این خبر افزود: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به‌منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده دارای بارنامه حامل بار حلال از مبدا پاکدشت به مقصد اسکله شهید رجایی مشکوک و دستور توقف دادند.

وی بیان کرد: پس از بررسی و آزمایش توسط ماموران و ارسال نمونه به شرکت نفت، بار کشنده سوخت مکشوفه گازوئیل تشخیص داده شد که در بازرسی دقیق از خودرو ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در پوشش بار حلال کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در عملیاتی دیگر نیز درپی کسب خبری مبنی بر دپوی (انباشت) مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یک چهار دیواری واقع در یکی از روستاهای شهرستان بندرعباس بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی فرماندهی قرار گرفت.

سردار جاویدان ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس پس از انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از دپوی (انباشت) سوخت در محل یادشده طی بازرسی از محل ۳۱ هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

وی ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به‌نظر کارشناسان مربوط، ۲۱میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی شهرستان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن هشدار جدی به قاچاقچیان و سوداگران مرگ، تصریح کرد: قاچاق برای استان و کشور تهدید اقتصادی بزرگی است و تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط باید با ایفای نقش سازنده و موثر، بیش از پیش با این پدیده شوم و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن است، مقابله کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.