استاندار خراسان رضوی گفت: سرمایه گذاری برای توسعه صنعت و ایجاد اشتغال از اولویت‌های دولت در شهرستان تازه تاسیس ششتمد است.

سرمایه گذاری برای توسعه صنعت و ایجاد اشتغال از اولویت‌های دولت در ششتمد است

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از ۲ طرح سرمایه گذاری خارجی در منطقه "شهرسوخته" ششتمد اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه معادن است که بدین منظور مقدمات اجرایی ساخت کارخانه سیلیکو منگنز و یک واحد ریخته‌گری آغاز شده است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه حمایت از تولید و اشتغال از اولویت های دولت سیزدهم است، تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار ششتمد نیز گفت: این ۲ طرح صنعتی در حوزه صنایع جانبی فولاد و فرآوری معدن با سرمایه‌گذاری هند و چین در این شهرستان در دست اجرا است.

حسین ایثارگر افزود: یکی از این واحدهای صنعتی، کارخانه سیلیکو منگنز مرتبط در صنایع فولاد و فلزات داخلی با سرمایه‌گذاری و همکاری سرمایه گذار چینی اجرا می‌شود که زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر را به طور مستقیم فراهم می‌کند.

وی افزود: فرآیند واگذاری این طرح سال‌های گذشته تکمیل و مرحله جانمایی آن نیز صورت گرفته بود اما اجرای آن به سبب محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا به تاخیر افتاده بود اما به زودی تغییراتی در حوزه سرمایه گذار آن انجام می‌شود.

فرماندار ششتمد گفت: طرح صنعتی دیگری نیز توسط سرمایه‌گذاران هندی در حوزه ریخته‌گری، با اشتغال زایی بیش از ۶۰ نفر اجرا می‌شود که مراحل صدور مجوزها و استعلام‌های مرتبط با آن صورت گرفته و تنها مشکلاتی در حوزه امور آب دارد که در مرحله پیگیری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.