بیست و سومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته عصر چهارشنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در مشهد آغاز به کار کرد

به گزارش قدس خراسان، مراسم آغازین این نمایشگاه با حضور برخی مسئولان کشوری و استانی و تعدادی از متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهددر این رابطه اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور ۶۰ شرکت از خراسان رضوی و ۹۰ شرکت از استان های، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، یزد، البرز، گیلان، مازندران، مرکزی، فارس و اردبیل گشایش یافته است.

سعید صیفی اضافه کرد: زمینه فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه در زمینه قطعات خودرو اعم از قطعات موتوری، بدنه خودرو، قطعات پلیمری، روغن و روانکارها، باطری خودرو، شیشه و آینه و لنت ترمز است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: تقویت صنعت خودروسازی و ایجاد فرصت برای بهبود وضعیت فعالان این عرصه از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد خاطرنشان کرد: بیست و سومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته در ۲۵ هزار متر مربع محیط نمایشگاهی و در کل محیط مسقف این مجموعه برپا شده است.

صیفی بیان کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۷ آبان ماه۱۴۰۲ طی ساعات ۱۸ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود با استقبال گسترده بازدیدکنندگان روبرو باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.