مسوول گروه جهادی گام دوم انقلاب در شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: این گروه همراه با شرکت دانش پژوه نخبه خدماتی را به اقشار آسیب پذیر و کم درآمد ارائه می‌دهد که یکی از آنها ساخت و مرمت ۲۰ خانه برای نیازمندان است.

ساخت و بازسازی ۲۰ واحدمسکونی برای نیازمندان کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین، بهرام قاضی پور افزود: فعالیت این ۲ گروه از سال ۱۳۹۶ همزمان با زلزله سرپل ذهاب آغاز شد؛ شناسنامه این گروه در سال ۱۳۹۸ ثبت و گام جدیدی در افزایش خدمت رسانی به خانواده های آسیب پذیر برداشته شده است.

وی ادامه داد: از اقدامات این گروه می توان به ساخت کامل سه باب منزل در منطقه قلعه شاهین، تعمیر و بازسازی ۱۲ سرویس بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند، تهیه و توزیع لوازم خانگی مانند کولر، تلویزیون و یخچال برای ۱۵۰ خانواده و اشتغال ۱۱ نفر به صورت دائم و موقت اشاره کرد.

وی با بیان اینکه خدمات این گروه مربوط به یک حوزه نیست و در بیشتر حوزه های آسیب شناسی در تلاش هستیم تا به قشر آسیب دیده جامعه هدف خود کمک کنیم، افزود: از دیگر خدمات می توان به احداث سه کارگاه خیاطی که در حال حاضر نیز به فعالیت خود ادامه می دهند و تعمیر، بازسازی و رنگ آمیزی ۱۲ مدرسه در نقاط مختلف استان اشاره کرد.

قاضی‌پور گفت: پرداخت مبالغ نقدی از ۲۰۰ هزار تا یک میلیون تومان به سه خانواده، پرداخت اجاره بهای ۲ خانواده به صورت ماهانه و مستمر، توزیع ۲ هزار بسته غذایی در بین ۱۸۷ خانواده نیازمند و همچنین تامین ۸۵۰ دست پوشاک برای دانش آموزان نیازمند در طول سال از دیگر خدمات گروه جهادی گام دوم انقلاب است.

مسوول گروه جهادی گام دوم انقلاب افزود: تامین پوشاک بیماران و معلولان تحت پوشش بهزیستی، پرداخت هزینه های دارویی سه بیمار در سه نوبت، ساخت ۲ سرویس بهداشتی در شهرستان قصر شیرین برای زائران اربعین و همچنین اعزام ۲۵ خانواده به اماکن زیارتی استان نیز در کانامه این گروه قرار دارد.

قاضی‌پور با بیان اینکه برگزاری ۱۰ کلاس آموزشی و آمادگی اردوهای جهادی بین دانش آموزان و برپایی کلاس های انس با قرآن در مدارس نیز از دیگر خدمات گروه است، ادامه داد: همچنین تقسیم گوشت گرم ۲۵ راس گوسفند بین نیازمندان در ۲ سال، پخت ۲ هزار و ۵۰۰ دست غذای گرم در عاشورای سال ۱۴۰۲ و برپایی موکب سیار و خدمات رسانی به زائران اربعین از دیگر خدمات گروه جهادی گام دوم انقلاب است.

وی گفت: کمک به خانواده های بیماران دارای معمولیت و دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی، انجام کارهای درمانی بیماران cp «قطع نخایی و دارای معلولیت جسمی حرکتی و دارای مشکلات ستون فقرات» و کارهای زیاد دیگری در کارنامه این گروه وجود دارد.

مسئول گروه جهادی گام دوم انقلاب افزود: در حال حاضر ۲۵ نفر خانم و ۴۰ نفر آقا در این گروه جهادی فعالیت دارند و همچنین معاونت نهضت سواد آموزی استان نیز جزو این گروه جهادی است که در فعالیت های محله ای برای خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه فعالیت دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.