دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: سه نفر از عاملان آدم ربایی کودک ۱۲ساله کرمانی بازداشت شدند و کودک ربوده شده پس از ۴۶ روز از افغانستان به ایران منتقل شد.

کودک کرمانی ربوده شده پس از ۴۶ روز آزاد شد

به گزارش قدس آنلاین،  مهدی بخشی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر یک فقره آدم‌ربایی در شهر کرمان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد آدم ربایان این کودک را از طریق مرزهای شرقی کشور به داخل کشور افغانستان منتقل کرده‌اند.

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان افزود: بلافاصله با انجام اقدامات منسجم اطلاعاتی اعضای این باند آدم ربایی شناسایی و تعدادی از آنها در مرز افغانستان بازداشت شدند و دستورات قضائی برای دستگیری سایر اعضای این باند صادر شده است.

وی ادامه داد: سرانجام با اقدامات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و زحمات بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان، کودک ربوده شده به داخل کشور منتقل و پس از ۴۶ روز به آغوش گرم خانواده بازگشت.

دادستان کرمان علت و انگیزه آدم ربایان را اخاذی و مسائل مالی اعلام کرد و در پایان از زحمات جوادی بازپرس ویژه، کارکنان پلیس آگاهی استان به ویژه سرهنگ پورحبیبی رئیس پلیس آگاهی استان تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.