معاون هماهنگ کننده  قرارگاه مرکزی سازندگی و دبیر محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همزمان با هفته بسیج ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در بین زوج های جوان مناطق کم برخوردار سراسر کشور توزیع می شود.

توزیع بیش از ۲۰ هزار سری جهیزیه در مناطق محروم کشور

به گزارش  قدس آنلاین،سردار «ضیاالدین حزنی» روز یکشنبه در آیین توزیع ۲۱۰ سری جهیزیه ویژه زوج های جوان کم برخوردار استان البرز که در تالار مشکات سپاه استان البرز واقع در منطقه محمدشهر کرج برگزار شد، افزود: ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا ماموریت دارد کار محرومیت زدایی، مردم داری، مردم یاری و مردم دوستی در سراسر کشور را با اولویت در مناطق مرزی، حساس و صعب العبور کشور انجام دهد.

حزنی با اشاره به اقدامات خیلی خوبی که در همین راستا در سطح کشور انجام شده، گفت: تهیه و توزیع جهیزیه و راه اندازی ازدواج آسان یکی از آن اقدامات است که در استان البرز هم اقدامات خیلی خوبی انجام شده که امروز در روزی که ملت به دلیل ولادت حضرت زینب (س) در جشن و سرور هستند، ۱۱۰ سری جهیزیه برای زوج های جوان کم برخوردار این استان تهیه و تحویلشان می شود.

حزنی با تاکید بر ترویج ازدواج آسان در بین جوانان افزود: پس از این مرحله، زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی و پس از آن برای پاسداران طرح تهیه و توزیع جهیزیه راداریم که برای این دو گروه اقلام بیشتر است.

وی با بیان اینکه ما پاسداران افتخار می کنیم ضمن انجام ماموریت های اصلی محرومیت زدایی را دنبال می کنیم، تصریح کرد: پس از اجرای این طرح در البرز، نوبت استان های کرمانشاه، ایلام، لرستان و بوشهر است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هزینه هر سری جهیزیه را ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تمام اقلام این جهیزیه ها ایرانی است که در کارخانجات داخلی و توسط کارگر ایرانی تولید می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.