فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: افزون بر ۲ هزار منزل و حمام در مناطق محروم و روستایی این شهرستان توسط بسیج سازندگی از ابتدای امسال تاکنون احداث و یا مرمت شده است.

مرمت ۲ هزار منزل در مناطق محروم گناباد

به گزارش قدس خراسان،  سرهنگ پاسدار علی محبی روز سه شنبه به مناسبت هفته بسیج و در گفت و گو با خبرنگاران عنوان کرد: برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی در بیش از ۲۵ روستا و برگزاری کلاسهای آموزشی و تقویتی مستمر برای دانش آموزان محروم از دیگر اقدامات بسیج سازندگی گناباد طی همین مدت است.

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ میلیارد ریال جهت ایجاد اشتغال مشاغل تولیدی و صنایع تبدیلی توسط بسیج در مناطق محروم و روستایی گناباد در همین مدت پرداخت شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد تصریح کرد: در راستای کمک به اقشار کم درآمد و محروم جامعه در قالب طرح محرومیت زدایی بیش از ۱۵ برنامه شامل مشارکت با امور آب و فاضلاب جهت تعویض شبکه آبرسانی روستای «بیمرغ»، مشارکت در اصلاح بخشی از خطوط لوله آبرسانی روستای «گیسور»، مشارکت در احداث نمازخانه در سه مدرسه، احداث خانه عالم روستای «سقی» با پیشرفت ۳۵ درصدی، ساخت مسجد روستای «بیهود» و آسفالت مسیر مزار شهدای گمنام دانشگاه های آزاد و آموزشگاه عالی شهرستان انجام شد.

محبی گفت: سایر برنامه های شاخص بسیج سازندگی گناباد طی سال جاری در مناطق محروم و روستایی شامل حمایت از کارگاههای خرد خانگی و تسهیل‌گری مشکلات آنها و کیفی سازی بیش از ۴۰ صندوق قرض الحسنه شهری و روستایی در قالب طرح صندوق های قرض الحسنه بسیج سازندگی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.