معاون بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایجاد خیلی از شرکت‌های دانش بنیان در پی تلاش بسیج و نتیجه اطمینان به آنها است، لذا نقش سازنده بسیج را در همه عرصه‌های جامعه می‌توان مشاهد کرد.

نقش سازنده بسیج را در همه عرصه‌های جامعه می‌توان مشاهده کرد

به گزارش قدس آنلاین، محسن کاظمی معاون امور بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به هفته بسیج و در خصوص بسیج گفت: امروز بسیج در کل عالم خودنمایی می‌کند. پیامی که حضرت امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب فرمودند که بسیج جهانی اسلام باید شکل بگیرد و پرچم لا اله الا الله در کل عالم باید به اهتزاز درآید.

وی افزود: امروز به لطف مجاهدت مقاومت در سراسر منطقه که همگی مرهون خون شهید سلیمانی عزیز ما است. شهید سلیمانی بسیج جهانی اسلام را در منطقه جاری کردند و الحمدلله این اتفاق مبارک افتاده است.

کاظمی تاکید کرد: دامنه فعالیت بسیج فقط در بخش نظامی نیست و امروز جهت حرکت بسیج را در جهت تأمین نیازمندی‌های کشور و دیگر نقاط جهان مشاهده می‌کنیم.

معاون امور بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در سیاستی که رهبر معظم انقلاب در سند اعتلای بسیج ابلاغ فرمودند، و با سازماندهی مناسبی که در مجموعه سازمان بسیج با عنایت ریاست سازمان و با حضور اقشار و بخش‌های گوناگون سازمان بسیج تشکیل شده است، ملاحظه می‌کنیم بسیج در صحنه‌های مختلف بالنده است.

کاظمی گفت: بخش نظامی بسیج متعلق به زمان بحران بود و البته اگر امروز هم بحران نظامی و امنیتی رخ دهد قطعاً بسیج در صف اول حضور دارد، اما بسیج امروز ما یک بسیج علمی و کاربردی با حضور در عرصه‌های سازندگی، مهندسی، پزشکی و فناوری است که نقش بسیار مؤثری در کشور دارد.

وی با بیان آنکه بسیج جایی است که مردم به آن اعتماد می‌کنند، خاطر نشان ساخت: ایجاد خیلی از شرکت‌های دانش بنیان حال حاضر در پی تلاش بسیج و نتیجه اطمینان به آنها است. لذا نقش سازنده بسیج را در همه عرصه‌های جامعه می‌توانیم ملاحظه می‌کنیم.

کاظمی افزود: حضور بسیج در منطقه و در بخش مقاومت و نیز سایر کشورها حضور مشهود است. هم اکنون از سایر کشورها دست نیاز به سوی سازمان بسیج دراز کردند چون متوجه شدند که این شجره طیبی که حضرت امام (ره) تأسیس کردند، می‌تواند حلال مشکلات باشد لذا جمهوری اسلامی و بسیج آنها را با آغوش گرم پذیرفته است و این ارتباط در بخش‌های مختلف شکل گرفته و در حال گسترش است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.