مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: در حال حاضر بیش از ۶ هزار نفر در استان یزد در حوزه اقتصاد دیجیتال مشغول به کار هستند.

فعالیت ۶ هزار یزدی در حوزه اقتصاد دیجیتال

 به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا پاکدل اظهار کرد: اقتصاد دیجیتال یکی از موضوعات روز دنیا است و ارزش افزوده زیادی را برای اقتصاد به همراه دارد و هرچه کسب و کارها و خدمات در این حوزه باشند با سرعت و بهره وری بیشتری همراه خواهد شد.

وی افزود: به گفته رییس جمهور، یزد در حوزه اقتصاد دیجیتال ظرفیت بالایی دارد و در ابتدای دولت سیزدهم سهم استان یزد در اقتصاد دیجیتال ۶/۴ بوده و در دوسال گذشته به ۷/۹ رسیده و قراره طبق برنامه هفتم کشور نیز به عدد ۱۵ برسیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به این‌که استان یزد در حوزه ict جایگاه دوم کشور را دارا است، گفت: سال گذشته از محل تسهیلات تبصره ۱۸،حدود ۷۶ شرکت تسهیلات کم بهره گرفته اند و ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است و امسال هم تلاش می‌کنیم بیش از عدد پارسال تسهیلات در این حوزه پرداخت کنیم.

پاکدل با بیان این‌که تلاش می‌کنیم تسهیلات به سمت تولید هوشمند پیش رود چراکه تولید هوشمند بهره وری را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: افرادی که طرح‌های مناسبی در حوزه اقتصاد دیجیتال دارند، حتما طرح را مطرح کنند تا طرح در کارگروه استانی بررسی و در صورت تایید برای اجرایی شدن، طرح حمایت شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۶ هزار نفر در استان یزد در حوزه اقتصاد دیجیتال مشغول به کار هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.