افشین پیروانی مدعی است داور باید به رونالدو کارت زرد می داد! این در حالی است که خود رونالدو با اشاره به داور اعلام کرد 

ادعای عجیب افشین پیروانی؛ رونالدو باید جریمه می‌شد!

به گزارش قدس آنلاین،افشین پیروانی پس از تساوی پرسپولیس مقابل الدحیل عربستان اظهار داشت:بازی خوبی با تیم پر امکانات النصر انجام دادیم. این تیم بازیکنان گران قیمتی دارد. بهتر از النصر بازی کردیم و حق ما برد بود. می توانستین برنده بازی باشیم و باید از موقعیت‌هایی که داشتیم بهتر استفاده می کردیم.

وی در مورد رقابت نابرابر تیم های ایرانی با تیم‌های پولدار آسیایی عنوان کرد:اگر قرار است با تیم های بزرگ رقابت کنیم، باید تمهیداتی اندیشیده می شد. در خصوص گلزنی مشکلاتی داریم و اگر دست ما باز بود و هزینه می کردیم، شرایط بهتر می شد. مقداری در حق ما اجحاف شد و می توانستیم خریدهای بهتری انجام دهیم. امروز همه زحمت کشیدند و به کادرفنی و بازیکنان خسته نباشید می گویم.

پیروانی در مورد درگیری‌اش با کاسترو سرمربی النصر تصریح کرد:فکر می کنم داور به کریستیانو رونالدو یک مقدار احترام گذاشت. شبیه سازی از سوی رونالدو انجام شد و داور باید به او کارت زرد می داد و جریمه اش می کرد. وقتی پنالتی نبود صد درصد حق با من بود اما مربی آنها شلوغ کرد. من هم چیزهایی بلد بودم و از حق پرسپولیس دفاع کردم.

سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص شکایت این تیم از استقلال بابت عبور این باشگاه از سقف بودجه عنوان کرد:کسانی که تصمیم گیرنده هستند، باید نظر بدهند. دلم نمی‌خواهد راجع به تیم های دیگری حرف بزنم. اگر قرار بود با تیم های بزرگ آسیایی رقابت کنیم باید حداقل در خط حمله بازیکنان بهتری می گرفتیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.