سرمربی رئال مادرید با دعوت از پسر زین‌الدین زیدان برای دیدار با ناپولی، نام این بازیکن ۲۱ ساله را در فهرست کهکشانی‌ها قرار داد.

ادامه حضور زیدان در فوتبال؛ پسر کو ندارد نشان از پدر

به گزارش قدس آنلاین، کارلو آنچلوتی که قرار است تیمش چهارشنبه شب در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ناپولی برود، از فرزند ۲۱ساله اسطوره رئال و سرمربی پیشین مادریدی‌ها دعوت کرد.

سرمربی کهکشانی‌ها که با غیبت سه هافبک اصلی خود به دلیل مصدومیت مواجه است، گزینه‌های آکادمی خود را برای این دیدار دعوت کرد. زیزو کوچک برای نخستین بار به جمع تیم اصلی رئال راه یافته و برای این حضور ۲ سال انتظار کشیده است. ماریو مارین، زیکو پاز، فران و لوکاس کانیزارس فرزندان سانتیاگو، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا نیز که در تیم ذخیره رئال و آکادمی این باشگاه هستند، در لیست ۲۱ نفره آنچلوتی قرار دارند.

آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی، ایمان خود به تیم جوانان را نشان داد و گفت: صحبت‌های زیادی در مورد گروهی وجود دارد که بازی نمی‌کند و حالا ما باید از آن استفاده کنیم. من به آن‌ها اعتماد زیادی دارم.

تیم فوتبال رئال مادرید در گروه C لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های ناپولی،‌براگا و یونیون برلین همگروه است. در حال حاضر رئال با ۱۲ امتیاز در صدر است و تیم‌های ناپولی، براگا و یونیون برلین نیز با ۷، ۳ و یک امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.