مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: طرح ملی تحلیل قبوض مشترکین آب مشهد برای نخستین بار در کشور با هدف فرهنگ مصرف بهینه آب عملیاتی شد.

طرح ملی تحلیل قبوض آب در مشهد عملیاتی شد

به گزارش قدس خراسان، حسین اسماعیلیان اظهار کرد: با این اقدام مشترکین شرکت آب و فاضلاب مشهد که با دریافت پیامک از میزان مصرف آب اشتراک و هزینه‌های آن مطلع می‌شوند، می‌توانند از طریق صفحات وب و یا گوشی موبایل خود به قبوض تحلیلی هر دوره دسترسی داشته باشند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد اضافه کرد: در قالب طرح قبوض تحلیلی آب شفاف سازی پیرامون محاسبه قبوض، اطلاعات اصلی انشعاب و کنتور، میزان مصرف مشترک در مقایسه با دیگر مشترکین محله و شهر، جلب توجه شهروندان به برچسب مصرف آب تجهیزات مرتبط با تاسیسات آبی داخل ملک و همچنین دستگاه‌هایی نظیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی انجام شده است.

وی اظهار کرد: طرح قبوض تحلیلی از برنامه‌های بهبود کمیته تخصصی مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است که شرکت‌های آب و فاضلاب استان قم و آب و فاضلاب مشهد به عنوان ۲ عضو در این کمیته و با تعامل با یکدیگر جهت طراحی و پیاده‌سازی آن اقدام کرده‌اند و در نهایت برای اولین بار در شرکت آب و فاضلاب مشهد عملیاتی شد.

اسماعیلیان ادامه داد: این اقدام گامی در راستای ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان شرکت آب و فاضلاب مشهد و پیاده سازی فرهنگ مدیریت مصرف است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: در این طرح میزان مصرف آب در هر دوره، مشترک را در یگ گروه مصرفی قرار می‌دهد و توصیه‌های شخصی سازی شده ویژه آن مشترک به منظور مدیریت بهینه مصرف به مشترک پیشنهاد می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.